یک مشت دل

نوشته های خط خطی من

یک مشت دل

نوشته های خط خطی من

یک مشت دل

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم هدف نویسنده این وبلاگ فقط تهیه مطالب جالب، دلنوشته، اخبار و انتقادات خود نویسنده و مردم شهرستان میباشد

سلام

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

   با عرض سلام  خدمت شما 

 

ممنونم که به وبلاگ من سرزدید ، امیدوارم مطالب این وبلاگ بتواند نظرتان را جلب نماید.

     نظر یادتون نره

مـــــــا،
نســـــلی هستیم کــــه،
بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم…
تایــــــپ کردیـــــــــم

s571010_jpg.jpg


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
فرهمند

پست ثابت

نظرات  (۱)

مطلبی که با عنوان «مکه همینجاست ...» نوشتید خیلی تعجب برانگیز بود ... دیگه از شما انتظار نمیره که با واجب الهی، چنین برخوردی کنید. نوشتید که «حج واجب است ولی به نظر شخص بنده خداوند ما را بیشتر به دلش میخواند تا کعبه اش».
صد عجب که به واجب بودنش اقرار میکنید ولی باز «نظر شخصی» را بر آن ترجیح میدهید!!
برادر من! مگر به نظر من و شماست؟!!
پاسخ:
سلام برادر این نظر شخصی بنده بود چون به نظر من میتوان با این کارها خیر و نیکو در دل خداوند بندگانش جای و منزلت والایی یافت