یک مشت دل

نوشته های خط خطی من

یک مشت دل

نوشته های خط خطی من

یک مشت دل

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم هدف نویسنده این وبلاگ فقط تهیه مطالب جالب، دلنوشته، اخبار و انتقادات خود نویسنده و مردم شهرستان میباشد

مکه همینجاست حاجی، به کجا میروی؟!!

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ

«بنام خداوند بی همتا»


در این روزها خانواده های زیادی در کشورمان داغدارند چون همان طور که میدانید حجاج زیادی در حادثه ی منا شهید شدند و به جای این که با شادی و اشک شوق از آنها استقبال شود متاسفانه با غم و گریه با آن ها وداع شد؛ و مراسم باشکوهی توسط مردم عزیز و مسولین برگزار گردید.


ولی روی صحبتم با همین حجاج بزرگوار هست حاجی جان حجت قبول؛ اینجا هم کسانی هستند که به کمک نیاز دارن آیا اگر این مبلغی که برای سفر به خانه ی خدا خرج کرده بودی را به یک بینوا یا خرج یک کودک بی سرپرست می نمودی یا باعث امر خیر میشدید و دو جوان را که به دلیل نداشتن خرج مراسم عروسی که شاید چند سال است نمیتوانند ازدواج کنند را سر و سامان میدادید تا هر روز بابت این کار خیر . بزرگی که در حشان نمودید شما را دعا می کردند آیا با این اعمال به دل خدا سفر نمیکردی؟؟؟ و مهر خدا بر دلتان نمینشست ؟؟!! و بیشتر ثواب نمی کردی؟؟!!



آری درست؛ حج واجب است ولی به نظر شخص بنده خداوند ما را بیشتر به دلش میخواند تا کعبه اش.



 برای سفر به خانه ی خدا مبلغی حدود 5 الی 18 میلیون تومان می پردازید حال هزینه های سوغاتیتان به کنار و بعضی از افراد هر ساله این مبالغ را به صورت آزاد میپردازند در صورتی که با این مبالغ میتوانستید افراد زیادی را خوشنود کنید تا شما را دعا کنند و از خداوند زندگی پر از خیر و برکت را برایتان بخواهند.



بله میتوانستید ولی دیگر نشد... روحت شاد حاجی

الهی بهشت را نصیب این بندگان لب تشنه  و صبر بر خانواده های عزادارشان عنایت فرما.... «الهی آمین یا رب العالمین»   


امضاء: فرهمند