یک مشت دل

نوشته های خط خطی من

یک مشت دل

نوشته های خط خطی من

یک مشت دل

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم هدف نویسنده این وبلاگ فقط تهیه مطالب جالب، دلنوشته، اخبار و انتقادات خود نویسنده و مردم شهرستان میباشد

هفته دولت برای مردم به کام دیگران/مسئولین مچکریم...

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ

« بنام خداوند یکتا »

هفته دولت با تمام ژست های مسولین در هنگام کلنگ زنی و چیدن ربان پروژه های مختلف گذشت؛اما خداروشکر که چند پروژه حداقل به بهرداری رسید و در خدمت مردمی قرار گرفت که چندین سال با صبر بسیار برای افتتاح و بالاخره استفاده از این امکانات در کنار مسئولین و همقدم با آن ها تلاش کرده بودند و بلاخره در هفته ی دولت ثمره ی تلاششان را دیدند و انتظارشان به پایان رسید.


مسولین مچکریم


ولی چرا همه ی این پروژه ها باید در هفته ی دولت افتتاح شده و به بهره برداری برسند من به معنی و مفهوم هفته ی دولت کاری ندارم، منظورم این است که مثلا در همین شهرستان کنارک تقریبا سه سال پیش ساختمانی به اسم  بیمارستان کاملا مجهز افتتاح شد ولی بهره برداری اصلا ! امسال در هفته ی دولت این ساختمان هم بالاخره بیمارستان شد!! و اگر این ساختمان زود تر از هفته ی دولت به بهره برداری میرسید بهتر نبود؟! آیا مشکلی و بیماری از مردم زودتر رفع نمیشد؟! مردم شهرستان کنارک چرا باید با داشتن چنین بیمارستانی به چابهار جهت معالجه در این سه سال مراجعه می کردند؟ ای کاش هر روز و هر هفته روز و هفته ی دولت بود.!!



نمونه دیگر نیزمدارسی است که میتوان گفت: اگر خیلی زودتر از اینها کلنگ زنی می شدند، شاید دانش اموزانی که دیروز نداشتن مدرسه باعث شده بود تا حسرت نشستن پشت نیمکت و پای درس معلم به دلشان بماند، امروز خود را برای رفتن به مقطع تحصیلی دیگری آماده میکردند،نه اینکه افزایش سنشان باعث شود تا بجای حاضر شدن در کلاس درس ،هروز صبح همراه پدر خانواده برای صید و صیادی به دریا بزنند و بجای کیف و کتاب بر روی میز، تور در دریا پهن کنند..!


مسئولین عزیز دستتان درد نکند بابت این زحماتتان ممنونیم ولی ما به این امکانات تنها در هفته ی دولت و بعد از آن نیاز نداریم  بلکه قبل از آن هم برایمان مهم و گاهی اوقات حیاتیست.. شاید برای پررنگ جلوه دادن عملکردتان سرشار از سود باشد ولی سودش برای ما در لحظه است و بس!


بازهم خداروشکر که حداقل الان میتوانیم استفاده کنیم؛ مسئولین مچکریم...


امضاء : فرهمند